.: kolejne e- :.
Data dodania: 30.12.2009
Usługi z przedrostkiem e- robią oszałamiającą karierę. A jak będzie z polskim odpowiednikiem Money Claim On Line?
.: święta, święta i już po :.
Data dodania: 28.12.2009
Ostatnie dni grudnia oznaczają szał zakupów: najpierw kupujemy upominki gwiazdkowe, później korzytamy z wyprzedaży...
.: nowa giełda :.
Data dodania: 26.12.2009
Dzisiaj, korzystając ze świątecznego czasu i tego, że wszyscy jesteśmy w dobrych nastrojach, chciałabym napisać o bardzo nietypowym przedsięwzięciu.
.: przedświątecznie :.
Data dodania: 24.12.2009
Dzisiaj będzie lekko i przyjemnie: przeczytajcie o kilku przedświątecznych doniesieniach medialnych.
.: przedemerytalny gap year :.
Data dodania: 22.12.2009
Moda na tzw. gap year ( roczną przerwę) powoli dociera i do naszego kraju. Ale żeby po czterdziestce?!
.: Baltic na PGE :.
Data dodania: 20.12.2009
Zaistnienie w świadomości potencjalnych odbiorców to już połowa sukcesu. Dlatego przedsiębiorstwa często decydują się na public relations.
.: inwestycja w siebie :.
Data dodania: 18.12.2009
Wysokie i stale aktualizowane kwalifikacje to przepustka do innowacyjności i zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstwa, a dla Kowalskiego czy Nowaka to jeden ze sposobów na uniknięcie bezrobocia.
.: duże (nie)piękne? :.
Data dodania: 16.12.2009
Reklama jest wszechobecna, a rynek nie lubi próżni. Co z tego, że wielkoformatowe siatki z nadrukiem mają zniknąć ze ścian budynków...
.: razem a jednak osobno :.
Data dodania: 14.12.2009
Aż 25% zatrudnionych chciałoby pracować bez wychodzenia z domu. Czy taka forma sprawdza się w praktyce?
.: jak herbata :.
Data dodania: 12.12.2009
W naszym kraju od 6 lat tworzony jest ranking wartości polskich brandów. Oto pierwsza dziesiątka tegorocznego zestawienia Polska Marka 2009.
.: po etapie szkolnym :.
Data dodania: 10.12.2009
Emocje po pierwszym etapie tegorocznej Olimpiady Przedsiębiorczości już opadły.
.: nauka i sztywna podaż :.
Data dodania: 8.12.2009
Drżyjcie posiadacze unikatowych eksponatów – być może ich podaż już nie będzie sztywna...
.: szczepionka dla przezornych :.
Data dodania: 6.12.2009
Przezorny zawsze ubezpieczony. Bądźmy zatem przezorni i rozsądnie korzystajmy z ubezpieczeniowych ofert.
.: klient inny niż wszyscy :.
Data dodania: 4.12.2009
„Mystery shoppers” na dobre zakotwiczyli w polskiej rzeczywistości.
.: obcasy i ekonomia :.
Data dodania: 2.12.2009
Kobiety jako poważna grupa docelowa? Jak najbardziej. Popatrzmy na oferty bankowe...