Blog

… siła społeczności …

Data dodania: 19.01.2009

My, fani internetu nieustannie atakowani jesteśmy przeróżnymi banerami reklamowymi (kampanie displejowe), które są wszędzie i dlatego często doprowadzają nas do szewskiej pasji.
Badania amerykańskie pokazują, iż istnieją inne o wiele bardziej skuteczne i mniej denerwujące konsumentów, formy działań marketingowych - oparte o portale społecznościowe. Oparte są one o tak zwany momentum effect, którego skutkiem jest bardzo efektywne przekazywanie treści marketingowych za pomocą komunikujących się między sobą użytkowników.
W związku z tym, iż portale społecznościowe to bardzo popularny obszar polskiego internetu, są one przyszłościową płaszczyzną dla kampanii marketingowych i u nas, chociażby dlatego, że blisko 65% polskich internautów ma założone profile na którymś z serwisów takich jak: Nasza-klasa.pl, Grono.net, Fotka.pl i Bebo. (źródło: e-mentor 12.2008)

M.
 

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości