Blog

… TopMarka …

Data dodania: 29.01.2009

W grudniowym numerze miesięcznika Press opublikowano ranking TopMarek polskiej prasy, który podjął próbę określenia wartości wizerunku najczęściej opisywanych przez dziennikarzy prasowych marek. Zarówno wybór branż i firm dokonano poprzez wskazanie tych które na przestrzeni roku od lipca 2007 do lipca 2008 roku najczęściej pojawiały się na łamach analizowanej prasy. W efekcie powstało zestawienie 10 branż. Poniżej miejsca w poszczególnych branżach:
- >  Motoryzacja: 1. Fiat, 2. Ford, 3. BMW, 4. Renault, 5. Mercedes
- > Stacje telewizyjne: 1. TVN, 2. Polsat, 3. TVP2, 4. Canal +, 5. TVP1
- > Banki: 1. PKO BP, 2. BPH, 3. WBK, 4. Bank PKO S.A., 5. Millennium
->  Telekomunikacja: 1. Plus, 2. Orange, 3. TP S.A., 4. Era, 5. Play
- > Ubezpieczenia: 1. Allianz, 2. Generali Ubezpieczenia, 3. Commercial Union, 4. Hestia, 5. PZU
- > Sieci handlowe: 1. Tesco, 2. Carrefour, 3. Auchan, 4. Real, 5. Biedronka
- > Rozgłośnie radiowe: 1. RMF, 2. Radio Zet, 3. TOK FM, 4. Trójka Polskie Radio, 5. Radio Eska
- > Art. spożywcze: 1. Nestle, 2. Coca – Cola, 3. Delecta, 4. Pepsi, 5. Jutrzenka
- > Producenci IT: 1. IBM, 2. HP, 3. DELL, 4. Acer, 5. Asus
- > Kosmetyki: 1. L`oreal, 2. Nivea, 3. Avon 4. Dr Irena Eris, 5. Ziaja
 

M.

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości