Blog

… pomysłowość to podstawa …

Data dodania: 13.03.2009

Pomysłowość i kreatywność  to podstawa przy jakichkolwiek działaniach promocyjnych.

Kanał Hallmark Channel od marca rozpoczyna działania promujące cykl wieczorów kryminalnych. Nie byłby w tym nic nadzwyczajnego gdyby działania te nie były skierowane w głównej mierze do użytkowników portalu społecznościowego Nasza Klasa.

Użytkownicy portalu w wieku 25-35 lat, znajdujący się w grupie docelowej kanału Hallmark, będą mieli szansę zagrania w grę, której celem będzie rozwiązanie zagadki kryminalnej, której elementy będą ujawniane w założonych wcześniej odstępach czasowych. Jednym słowem użytkownicy NK będą mogli wcielić się w detektywów (odpowiednie ikonki) oraz wygrać większy transfer na zdjęcia zamieszczane na portalu.

Tego typu współpraca, opracowanie detektywistycznej gry specjalnie dla użytkowników NK, to bardzo oryginalny pomysł dla stacji telewizyjnej. Po raz pierwszy Hallmark ma okazję dotrzeć do swoich widzów za pośrednictwem portalu społecznościowego (źródło).

Ja zastanawiam się jak zareagują na tą propozycję użytkownicy NK, głośno było swojego czasu na temat uciążliwych banerów reklamowych oraz coraz częściej pojawiających się w różnych miejscach portalu  reklam. Teraz gra detektywistyczna, wymagająca zapewne zaangażowania w oglądanie seriali na reklamującym się kanale. Czy użytkownicy portalu podchwycą pomysł i będą chcieli się zaangażować? Co myślicie o zaangażowaniu portali społecznościowych w działania promocyjne innych podmiotów?
 

M.

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości