Blog

… walka o słuchaczy …

Data dodania: 8.06.2009

Na rynku mediów radiowych w ostatnich miesiącach obserwuje się znaczne zmiany związane ze słuchaczami poszczególnych stacji. Mowa tu przede o dwóch konkurujących ze sobą stacjach – RMF FM oraz Radiu Zet. W miesiącach luty-kwiecień wyniki słuchalności RMF-ki wynosiły 27% (i był to wzrost), natomiast Zetki 16,3% (i był to spadek). Taki stan rzeczy wynika przede wszystkim z konsekwencji działań programowych i promocyjnych RMF FM. A przedstawiciele stacji podkreślają, iż taki wzrost słuchalności nie jest konsekwencją „podbierania” słuchaczy konkurencji, a przejmowania nowych wielbicieli radia. Bo tych jest na rynku coraz więcej – w ww. miesiącach nastąpił 6% wzrost liczby słuchaczy ogółem.

 

Ja ostatnio jestem zwolenniczką radia internetowego, gdzie mam muzykę non stop kolor bez informacji, bez reklam, a w dodatku mogę sobie wybrać stację tematyczną, czyli muzykę zgodną z moim obecnym nastrojem – polecam.
 

M.

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości