Blog

.: interaktywnie :.

Data dodania: 1.05.2010

O tym, co robią telewidzowie podczas emisji spotów reklamowych w telewizji możesz przekonać się analizując wykres przedstawiony tutaj.

 

Jeśli należysz do 17% osób, które wieczorem, w trakcie reklamowej przerwy sprawdzają, co wyświetlane jest na innych kanałach, możesz nieświadomie zostać wciągnięty w działania marketingowe typu active advertising. 1 marca 2010 roku w TVP pojawiła się pierwsza interaktywna reklama: w tym samym czasie w pierwszym i drugim programie mieliśmy okazję obejrzeć statyczne zdjęcia Škody Superb Combi. Nie byłoby w tym niczego ciekawego, gdyby nie fakt, że „na jedynce” auto miało zamknięty, zaś „na dwójce” - otwarty bagażnik, a stosowny komunikat informował o możliwości zamknięcia lub otworzenia tylnej klapy za pomocą wciśnięcia „1” lub „2” na telewizyjnym pilocie (popatrz).

 

Komentarz sam ciśnie się na usta: standardowe medium reklamowe, nieszablonowy pomysł i świetne przełożenie na rzeczywistość – wszak we wzmiankowanym modelu skody bagażnik otwierany jest za pomocą samochodowego pilota – to recepta na dobrą reklamę w XXI w.

 

Walory projektu doceniło jury Polskiego Konkursu Reklamy KTR (Klubu Twórców Reklamy) i w kategorii DIRECT MARKETING / DIRECT RESPONSE ADVERTISING / BTL przyznało Złoto właśnie agencji Change Integrated za pracę Bagażnik Škoda Superb Combi. Podobne nagrody w kategorii ACTIVE ADVERTISING oraz YOUNG CREATIVES PR przyznano: agencji Publicis za pracę „Kalkulator grzechów reklamowych” oraz agencji reklamowej San Marcos za wspomniany już na blogu projekt „Kumpel z przeszłości”. Lista nagród wręczonych podczas gali 27 kwietnia w Teatrze dramatycznym jest długa, a możecie obejrzeć ją tutaj.

 

Do mnie osobiście niezwykle mocno przemówiły nagrodzone plakaty z serii Niewidoczni: pierwszy, drugi i trzeci oraz intrygujący „kłębek Woolite”.
Podczas uroczystej gali w Teatrze dramatycznym ogółem wręczono aż 91 nagród: 22 złote, 29 srebrnych i 40 brązowych.

(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości