Blog

.: bębny w kolorze złota :.

Data dodania: 17.10.2010

Poprzedni Międzynarodowy Festiwal Reklamy Golden Drum w Portorożu nie był specjalnie udany dla polskich ekip. Wprawdzie nagrodzono aż 6 agencji, ale tylko jedna przywiozła złotą statuetkę (o poprzedniej edycji konkursu pisałam tutaj) W tym roku „odrobiliśmy z nawiązką” – aż siedem nagród, w tym trzy Złote Bębny – wynik całkiem niezły, jeśli wziąć pod uwagę 1961 prac zgłoszonych do konkursu…
Złotym Grand Prix konkursowe jury doceniło agencję Change Integrated za spoty Škoda Superb Combi. Zresztą nie jest to nic nowego –reklama została nagrodzona w Cannes oraz w Polskim Konkursie Reklamy KTR (Klubu Twórców Reklamy).
Kolejne złoto przypadło w udziale zespołowi z McCann Erickson, za outdoorową promocję kremu dla niemowląt.
Trzecia złota statuetka trafiła do agencji Publicis za kampanię „Bezpieczne dziecko w sieci”.
Srebrne nagrody otrzymały następujące agencje: Saatchi& Saatchi Polska - za reklamy preparatu Otrivin (popatrz tutu,  i tu.) oraz proszku Ariel, a także Heureka i Ciszewski PR.

(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości