Blog

.: kalendarz na Nowy Rok :.

Data dodania: 30.12.2010

To, w jaki sposób zmotywować zatrudnionych, jest problemem często spędzającym sen z oczu menedżera. Tymczasem ciekawym sposobem na zwiększenie lojalności oraz poczucia identyfikacji z przedsiębiorstwem może być firmowy kalendarz, w którym w charakterze modeli występują zwykli pracownicy. Tego typu zabieg już po raz drugi zastosowała sieć drogerii Rossmann, przygotowując fotografie ekspedientek wystylizowanych na hollywoodzkie gwiazdy. Innym przykładem są kalendarze przygotowane przez PKP Cargo, Urząd Miasta w Częstochowie, Arcelor Mittal Poland, KPMG i Jastrzębską Spółkę Węglową. Uwiecznionych na fotografiach pracowników niekoniecznie zobaczymy w codziennych sytuacjach związanych z życiem zawodowym – często motywem przewodnim publikacji jest po prostu hobby lub sposób spędzania wolnego czasu. I co tu ukrywać, poza bodźcem motywacyjnym dla zatrudnionego, opisane kalendarze mają jeszcze jedną, marketingową zaletę – podkreślają autentyczność komunikacji z otoczeniem.


I skoro przy kalendarzach jesteśmy – w Nowym, 2011 Roku, życzę, aby Wasze terminarze wypełniły się tyko szczęśliwymi i pełnymi sukcesów dniami.
(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości