Blog

.: dobry brand :.

Data dodania: 28.03.2011

Dobry brand to taki, który na stałe zajął miejsce w naszej świadomości. Tytuł superbrandu przyznawany jest przez ekspertów, współpracujących z organizacją The Superbrands Ltd., tym markom, które w swojej branży cieszą się najlepszą reputacją. W Polsce zrobiono to po raz piąty – wyniki rankingu zobaczyć można tutaj. Niestety w czołówce nie ma rodzimych marek – są one zbyt słabe, aby konkurować ze wspieranymi marketingowo na całym świecie globalnymi brandami – takimi jak choćby Coca-Cola lub Apple. Jednak 22 ekspertów wyłoniło laureatów w kategoriach konsumenckich (np.kosmetyki, alkohole, żywność, napoje, rozrywka) oraz  biznesowych (bankowość, doradztwo, biotechnologia). W sumie przyznano 42 statuetki, które przedstawiciele nagrodzonych firm otrzymali 27 marca 2011 podczas uroczystej gali w warszawskim hotelu Sheraton. Wśród uhonorowanego grona znalazły się przedsiębiorstwa: 3M, AA Cosmetics, APART, Atlas, Auchan, AVIVA, AXA, Biedronka, Bosch, Breitling, Carrefour, Centrum Wina, Cisowianka, Dr Irena Eris, Dulux, ELLE, Electrolux, E. Wedel, Gala, iPlus, Klif, Levis, Lirene, LOT, Mazury Cud Natury, Mercedes - Benz, Multikino, Neckermann, Noble Bank, Panorama Firm, Poznań, Salamander, Sheraton, Siemens, Simple, TUI, TVN, TVN 24, TVN Style, Vegeta, Warszawa, Zumi.pl.
(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości