Blog

.: nie działa, a powinno :.

Data dodania: 2.05.2011

W kwietniu 2011 instytut badawczy MANDS, na zlecenie portalu Money.pl, przeprowadził ankietę na temat korzystania z bankowości mobilnej. Przepytano reprezentatywną grupę 800 osób, a wyniki można podsumować krótko: to nie działa, chociaż powinno. Polacy coraz chętniej korzystają z kont internetowych, zatem naturalna wydawać by się mogła chęć skorzystania z usług bankowych nawet wtedy, gdy nie można usiąść przy komputerze. W dodatku, jak podaje Centrum Badania Opinii Społecznej, 86 % mieszkańców naszego kraju posiada telefon komórkowy. Czyli bankowość mobilna powinna być popularna, tymczasem tylko 11,1% Polaków deklaruje, że korzysta z takiej możliwości. To naprawdę kiepski wynik. Najwięcej respondentów (34,3%) używa telefonu do kontaktu z bankiem kilka razu w miesiącu, codziennie robi to jedynie 6%. Pełny raport można zobaczyć tutaj.
I mogłoby być tak pięknie: wyjmujesz komórkę, wciskasz kilka klawiszy i już wiesz, że na konto wpłynęły pieniądze. Chcesz dokonać przelewu lub sprawdzić historię rachunku – nic prostszego, sama wygoda.
Ja jestem za, a Wy?
(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości