Blog

.: kod z obrazka :.

Data dodania: 18.06.2011

„Wpisz kod z obrazka” – ile razy zdarzyło Ci się widzieć taki komunikat podczas wpisywania komentarza na blogu umieszczonym gdzieś w sieci, zakładaniu konta e-mail lub profilu na internetowym forum? Pewnie nie jesteś w stanie tego policzyć. Firma Solve Media policzyła: dziennie użytkownicy wykonują tę czynność 280 milionów razy. Jakież to daje możliwości reklamowe -  spójrz!
Idea jest prosta – zamiast przypadkowego ciągu znaków internauta wpisuje hasło reklamowe! A jak wpisze, powinien je również utrwalić w pamięci. O to właśnie chodzi! Przykłady zrealizowanych kampanii można zobaczyć tutaj.
Pozwolę sobie na osobisty komentarz. Potwornie denerwują mnie powykrzywiane literki i cyferki, tworzące bezładny ciąg, i przyznam szczerze, często nie potrafię odróżnić O od 0, P od p, a czasem nawet q od g. Nie jestem niby dyslektykiem, ale brak sensu w napisie, zastosowane kroje czcionki, różna wielkość liter i dodatkowe ozdobniki dosyć skutecznie utrudniają poprawny wpis, a chyba nie ma nic gorszego niż ponowne poprawianie raz już wypełnianego formularza. Zatem pomysł reklamowy, moim zdaniem, jest trafiony!
(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości