Blog

.: uwierz w ducha :.

Data dodania: 22.08.2011

Idziesz spokojnie i nagle, przed Twoimi oczami, w powietrzu nagle pojawia się obraz… Niemal jak duch… delikatnie opalizuje i… wcale nie znika. Logo, krótkie hasło, rysunek – jednym słowem reklamowy przekaz. To przykład wykorzystania V-Line - zupełnie unikalnego, niestandardowego nośnika reklamowego, opracowanego przez Sign System. Jak to działa? Pasek diod LED, świecących w stronę odbiorcy generuje migające światło o odpowiedniej częstotliwości. Dzięki temu oko „widzi” kolumny pikseli, składające się na całość obrazu. Może on mieć powierzchnię nawet ok. 4 metrów kwadratowych. Istna magia! Tym bardziej, że działania V-Line nie udało się ani sfilmować, ani sfotografować. W końcu to „Duch Reklamy” (czytaj więcej).
(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości