Blog

.: e – jak ekskluzywne :.

Data dodania: 16.09.2011

Na wiele osób jak magnes działają słowa „tylko dla wybranych”, „ekskluzywna oferta”, „tylko na zaproszenia”. Stąd być może coraz większa popularność elitarnych klubów zakupowych. To nic innego jak grupowe zakupy (pisałam o nich tutaj), ale tylko dla wyselekcjonowanych klientów. Taki sposób internetowej sprzedaży święci triumfy w USA oraz krajach Europy Zachodniej. W Polsce dopiero raczkuje, ale eksperci prognozują szybki wzrost przedsiębiorstw z takim modelem biznesowym. Na razie liczą się cztery firmy: BuyVIP i Stilago – obie rodem z Zachodu, oraz rodzime Zlotewyprzedaże.pl i Bao.pl. Jaki jest mechanizm działania ekskluzywnego e-sklepu?
Przede wszystkim ograniczona liczba klientów – tylko ci, którzy uzyskali zaproszenia od znajomych lub są klientami partnerów handlowych zarejestrowanymi w innych systemach sprzedaży. Po drugie – oferowanie niewielkiej liczby marek, za to po niezwykle atrakcyjnych cenach. Po trzecie – optymalne zarządzanie zamówieniami – rezerwowanie u producenta określonej, niewielkiej ilości towaru – w końcu ma być ekskluzywnie.
(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości