Blog

.: na wyłączność :.

Data dodania: 17.02.2012

Największy polski serwis społecznościowy to niewątpliwie nk. Regularnie używa go kilkanaście milionów osób, korzystając z galerii zdjęć, mikrobloga, specjalnego komunikatora, oraz gier online.

 

Co ciekawe, struktura użytkowników portalu niemal dokładnie odzwierciedla przekrój polskich internautów – pod względem płci, wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania. To świetna baza danych dotyczących ewentualnych konsumentów, dlatego trudno się dziwić, że zarząd nk stara się wykorzystać ten potencjał w jak największym stopniu – choćby zapraszając członków społeczności do udziału w różnego typu badaniach opinii publicznej przeprowadzanych przez instytuty badawcze.Dzięki informacjom o użytkownikach portalu stosunkowo łatwo jest dotrzeć do potrzebnej docelowej grupy – np. do przedstawicieli konkretnych zawodów, grup społecznych, użytkowników lub sympatyków danego produktu, firmy, itp.

 

W tym kontekście nie dziwi fakt, że Nasza Klasa Sp. z o. o. podjęła wyłączną współpracę z TNS OBOP,  dotyczącą społecznych i rynkowych badań online. Do tego celu powołano specjalną komórkę: Connect TNS & NK Research Community. Oczywiście obie strony coś zyskają – NK regularne dochody, OBOP – szybszy i łatwiejszy dostęp do grupy docelowej.

 

Czas pokaże, czy ten alians zmieni pozycję TNS na polskim rynku badawczym – w końcu nk to nie facebook.

 

(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości