Blog

… żart czy nowy dział w historii marketingu …

Data dodania: 1.12.2008

Jest marketing wirusowy, szeptany, zapachowy … i wiele innych o mniej lub bardziej egzotycznych nazwach. Dzisiaj dowiedziałam się, że jest również marketing astrologiczny. Mhhh zastanawiam czy się śmiać czy płakać, no ale może i działa.

Twórcy serwisu poświęconego temu marketingowi wyjaśniają,  iż łączy on narzędzia marketingu tradycyjnego z wiedzą astrologiczną. Sam serwis skupia oprócz marketingowców również psychologów, socjologów, oraz specjalistów od psychologii alternatywnej.
„Okazuje się, że każdy znak zodiaku oraz inne czynniki astrologiczne mają duży wpływ na decyzję konsumentów, co potwierdzają liczne już dane gromadzone od końca 2007 roku.  Naturalny przekaz, który można kierować na faktyczne potrzeby konsumenta wynikające z jego cech i zachowań, podyktowanych jego charakterem oraz skłonnościami. Nie ma potrzeby manipulowania konsumentem, wystarczy znać jego znak zodiaku, dysponować badaniami i doświadczeniem, które nasz zespół zdobywał przez ostatnie 2 lata. To w zupełności wystarczy, aby marketing zyskał nowe, mocne narzędzia” (źródło)
Zastanawiam się czy to nie jest podobna kwestia jak w przypadku wiary w horoskopy …..

M.

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości