Data dodania: 23.10.2013
O tym, że banki rywalizują o klienta nie muszę chyba nikogo przekonywać, jednak wygląda na to, że konkurowanie tak weszło bankowcom w krew, że nie odpuszczają ani na chwilę i sami tworzą okazje do współzawodnictwa. Mam na myśli konkurs „Distribution & Marketing Innovation Awards” zorganizowany przez EFMA - organizację no-profit, zrzeszającą ponad 3300 firm detalicznych z branży usług finansowych z ponad 130 krajów oraz firmę konsultingową Accenture, zatrudniającą około 275 tysięcy pracowników obsługujących klientów w ponad 120 krajach. W konkursowe szranki stanęło ponad 150 banków z 54 krajów na całym świecie, przedstawiając blisko 330 przypadków innowacyjnych rozwiązań, usprawnień i przykładów wygodnych dla klienta form obsługi.
Jury doceniło nasz rodzimy BRE Bank za wirtualny oddział mBank, który zgarnął nagrodę w kategorii „Digital and Mobile Excellence” i zastał uznany za najlepszy internetowy i mobilny bank na świecie. To nie jedyne trofeum – mBank otrzymał również nagrodę dodatkową - w kategorii „Most Disruptive Innovation”.
Inni nagrodzeni to:
oraz w kategorii „Responsible Business” (odpowiedzialny biznes) francuski BNP Paribas Personal Finance i malezyjski Maybank Berhad.
Myślę, że jeszcze nie raz usłyszymy o nagrodach EFMA i Accenture, tylko czy jakiemukolwiek polskiemu bankowi uda się powtórzyć sukces BRE Banku?
(kaga)