Blog

.: bankowa rywalizacja :.

Data dodania: 23.10.2013

zwycięzcaO tym, że banki rywalizują o klienta nie muszę chyba nikogo przekonywać, jednak wygląda na to, że konkurowanie tak weszło bankowcom w krew, że nie odpuszczają ani na chwilę i sami tworzą okazje do współzawodnictwa. Mam na myśli konkurs „Distribution & Marketing Innovation Awards” zorganizowany przez EFMA - organizację no-profit, zrzeszającą ponad 3300 firm detalicznych z branży usług finansowych z ponad 130 krajów oraz firmę konsultingową Accenture, zatrudniającą około 275 tysięcy pracowników obsługujących klientów w ponad 120 krajach. W konkursowe szranki stanęło ponad 150 banków z 54 krajów na całym świecie, przedstawiając blisko 330 przypadków innowacyjnych rozwiązań, usprawnień i przykładów wygodnych dla klienta form obsługi.
Jury doceniło nasz rodzimy BRE Bank za wirtualny oddział mBank, który zgarnął nagrodę w kategorii „Digital and Mobile Excellence” i zastał uznany za najlepszy internetowy i mobilny bank na świecie. To nie jedyne trofeum – mBank otrzymał również nagrodę dodatkową - w kategorii „Most Disruptive Innovation”.
Inni nagrodzeni to:

  • duński Nykredit i usługa bankowości bezpośredniej w kategorii „Multichannel and Customer-Experience Management” (sprzedaż wielokanałowa i interakcję z klientami)
  • koreański Hana Bank w kategorii „Sales Effectiveness” (efektywność sprzedaży);
  • włoski Intesa Sanpaolo w kategorii „Customer Analytics and Big Data” (analiza zachowań konsumentów);
  • irlandzki Allied Irish Bank oraz turecki Aktifbank w kategorii „Physical Distribution” ( uniwersalny kanał dystrybucji usług detalicznych i finansowych);

oraz w kategorii „Responsible Business” (odpowiedzialny biznes) francuski BNP Paribas Personal Finance i malezyjski Maybank Berhad.

Myślę, że jeszcze nie raz usłyszymy o nagrodach EFMA i Accenture, tylko czy jakiemukolwiek polskiemu bankowi uda się powtórzyć sukces BRE Banku?
(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości