Blog

.: fasadowy make-up :.

Data dodania: 11.04.2011

To, że jako nośniki reklamowe wykorzystywane są pojazdy, ekrany LED, balony, wiaty przystanków itp. nikogo już nie dziwi. Zresztą, im oryginalniej tym lepiej. Jednak w tej branży zawsze można znaleźć coś nietypowego. Otóż amerykański start-up, firma Adzookie (nomen omen z branży reklamowej), korzysta z niebanalnej formy promowania swojej działalności. Otóż zarządzający postanowili na wolnostojących domach wymalować logo firmy wraz z informacją o swojej obecności w mediach społecznościowych, wyrażonej za pomocą ikon Facebook’a i YouTube. Ten swoisty make-up budynków w niedalekiej przyszłości ma być również wykorzystany jako nośnik innych komunikatów reklamowych, zamieszczanych przez Adzookie. Zasadą jest, że dom ma być nośnikiem reklamowym przez okres co najmniej trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia umowy do roku. W tym czasie zaś reklamodawca pokryje koszty kredytu hipotecznego ciążącego na  obiekcie, CEO Adzookie w ten sposób postanowił wspomóc tych, którzy mają kłopoty finansowe.
Jego pomysł spotkał się z pozytywnym odzewem, tym bardziej, że po ustaniu umowy wynajmu po dodatkowych ustaleniach malarze przywrócą fasadzie dawną świetność. Więcej informacji w języku angielskim znajdziecie tutaj.
(kaga)

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości