Blog

… niestety …

Data dodania: 5.01.2009

Jakoś tak monotematycznie tu się dzieje ostatnio bo o kryzysie to o kryzysie tamto. I dzisiaj znowu.

Jakby dla potwierdzenia tematu z „Wiadomości dnia” na stronie OP o nieciekawych rokowaniach dla mediów w tym roku, otrzymałam dzisiaj informację, że pismo, które od kilku lat prenumerowałam, przestaje istnieć. Przeglądam właśnie ostatni numer, w dodatku jubileuszowy bo 50ty Manager Magazin. I tak jak napisała redaktor naczelna: mimo 13 tyś. prenumeratorów, blisko 20 tyś. egzemplarzy sprzedawanych w kioskach oraz dziesiątek milionów złotych wpływów z reklam, niemiecki wydawca – Grupa Der Spiegel, po analizie bardzo pesymistycznych prognoz dotyczących rynku reklamowego w 2009 roku, podjął decyzję o wycofaniu się z Polski. Może nie jest to wielka tragedia, niemniej jednak my zainteresowani tematyką, straciliśmy możliwość poczytania wartościowych i rozwijających artykułów.

M.

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości