Blog

... Flower by Kenzo …

Data dodania: 9.01.2009

Dom mody Kenzo przeprowadził we Francji niesamowitą kampanię promocyjną linii zapachowej Flower by Kenzo. Postanowił w swoim przekazie wykorzystać nie tylko standardowe zmysły, w przypadku perfum, jak węch czy wzrok, ale zaangażował również dotyk. A mianowicie czerwone maki, symbole linii zapachowej Flower by Kenzo, pozwalały się nie tylko podziwiać, ale również dotknąć, zerwać i zabrać do domu. Zerwać prosto z... billboardu. (źródło)

Tego rodzaju działania nazywane są ambient marketing – czyli marketing niestandardowy, wykorzystujący najczęściej: niestandardowo standardowe nośniki reklamy np.: butelka Ramy wystająca poza bilbord,  przestrzeń kontekstową np.: makiety żubrów wychodzące z lasów Podlasia czy interakcje z nośnikiem reklamowym np.: wielki, dmuchany labrador (symbol papieru toaletowego Velvet) umiejscowiony między dworcem centralnym a przystankiem metra w centrum Warszawy, z którym fotografowano najmłodsze pokolenie odbiorców :).

M.

Komentarze ():

Partnerzy Olimpiady Przedsiębiorczości